Multeam360 |

Hiszünk a hosszú távú és értékteremtő szponzorációs együttműködésekben, melyek a partnerségre helyezik a hangsúlyt.

Minden egyes szponzorációs lehetőséget stratégiai alapokra helyezünk annak érdekében, hogy mérhetően hozzájáruljon az üzleti eredmények növekedéshez, márkák és közösségek építéséhez.

Hisszük, hogy a szponzoráció nem öncélú, hanem a márkaértékek fejlődési folyamatának szerves része.

Céljaink között szerepel a fenntartható szponzorációs platformok megalkotása. Hisszük, hogy saját kreatív projekt ötletekkel sikeres szponzorációs felületeket hozhatunk létre.





Szakértelmünk kiterjed a sport, kultúra, média és eseményszponzorációra, valamint a létesítmény/helyszín és egyénekkel, szervezetekkel való együttműködésre is.

  • Integrált és innovatív gondolkodásmóddal
  • Kreatívan
  • A fenntarthatóságot előtérbe helyezve
  • Transzparensen
  • Hatékonyan
  • Stratégiai szemlélettel
  • Hitelesen
  • Szakértelemmel és szenvedéllyel
  • Tapasztalattal



SZOLGÁLTATÁSAINK

SZPONZOROKNAK

A megfelelően kialakított szponzoráció egyedülálló lehetőséget biztosít a márkák és szponzorok számára, hogy olyan környezetbe helyezzék el üzenetüket, amelyekre más csatornákon nincs lehetőség.


  • Meglévő szponzorációs portfólió átvilágítása, elemzése, hatékonyságvizsgálat
  • Szponzorációs stratégia kidolgozása
  • Szponzorációhoz kapcsolódó kutatások végzése
  • Szponzorációs együttműködések teljes körű lebonyolítása
  • Szponzoráció aktivizálás (PR, esemény stb..)
  • Hatékonyság mérése és nyomon-követés
  • Belső kommunikáció és CSR aktiválás
  • Szponzori körön belüli együttműködések vizsgálata

SZPONZORÁLTAKNAK

Tapasztalatunkat, szakértelmünket felhasználva segítséget nyújtunk szponzoráltaknak, hogy meglévő vagy fejlesztés alatt lévő projektjeik szponzori stratégiáját a lehető leghatékonyabban tervezzék és valósítsák meg.


  • Teljes körű szponzorációs audit szolgáltatás
  • Meglévő projektek és együttműködések átvilágítása
  • Új projektek esetén, megvalósíthatósági tanulmány és konzultáció
  • A szponzorált tevékenységét elősegítő marketing és kommunikációs feladatok
  • Design tanácsadás és kivitelezés
  • Szponzor kiajánló tervezése és elkészítés
  • Szponzori ajánlatok kezelése
  • Szponzoráció teljes körű kommunikációs feladatainak ellátása
  • Szponzorációs jogok kezelése
  • Kapcsolattartás szponzorokkal / márkákkal
  • Kapcsolattartással kapcsolatos tréning és edukáció
  • Érdekérvényesítés és érdekképviselet






ÜGYFELEINK






SZPONZOR REFERENCIÁINK





MANAGEMENT

Mihók Ildikó

Ügyvezető igazgató

22 éves munkatapasztalattal, azon belül is 12 éves marketing és kommunikációs vezetői tapasztalattal a háta mögött mindig is hitt az értékteremtő szponzorációs együttműködésekben legyen szó sportról, kultúráról vagy akár szakmai eseményekről. Komoly sikereket ért el szponzor és szponzorált oldalon egyaránt. (K&H Biztosító, UNIQA Biztosító, MOB, Saint-Gobain)

„Amikor a siker létráján mászol felfelé, ügyelj arra, hogy jó falnak legyen támasztva."
Stephen R. Covey



Vass Orsolya

Stratégiai igazgató

Távközlési (PanTel) és energetikai (E.ON) szektorban szerzett 15 éves szakmai tapasztalat kommunikációs területen, belső kommunikációtól, az online kommunikációig, projektvezetői tapasztalattal a márkaépítés és szponzoráció területén. (E.ON Olimpiai csapat, re-branding)

„Álmodj merészebbet, mint azt a legtöbben praktikusnak gondolnának. Legyenek nagyobbak az elvárásaid, mint amit a legtöbben lehetségesnek gondolnak. Legyél gondoskodóbb, mint amit a legtöbben bölcsnek vélnek."
Howard Schultz, Starbucks CEO

KAPCSOLAT


MYRON Consulting Kft.

H-1118 Budapest, Dayka Gábor u. 3. (Rubin Hotel)
Telefon +36 30 530 5918
+36 70 601 5689
E-mail: office@myron.hu



A MYRON a Multeam360 Csoport tagja.